Magimix M110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Magimix M110 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Noaz 10-05-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ik heb via trnd.nl dit apparaat mogen testen en ben er echt tevreden over. Heerlijke koffie die erg snel gezet is. Het apparaat is zeer makkelijk te gebruiken en ziet er ook nog een super uit. Hij past ook overal wel want het is een klein apparaat.

petanque 24-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Na een Le Cube van Nespresso, de Pixie aangeschaft.
Super apparaat. Gebruiksvriendelijk en mooi design
en,zoals gewend bij Nespresso, heerlijke koffie.
De Pixie is mooi compact en de uitvoering in
stainless steel dots doet chique aan. De Pixie
maakt weinig lawaai. Aanrader!

Sophie03 22-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Deze Pixie mogen testen via het project van TRND.
Het apparaat is erg klein en past daardoor op vrijwel ieder aanrecht. De koffie is snel en eenvoudig te zetten en heeft een heerlijke smaak. Temperatuur van de koffie is goed.
Er is eindeloos te variëren met de verschillende koffiecups, er zit voor iedereen wel een leker smaakje bij!
Klein nadeel is dat het apparaat veel geluid maakt bij het zetten van een kopje koffie. Ook schakelt het apparaat zich zelf snel uit waardoor voor een tweede bakje koffie het water weer op gewarmd dient te worden. Ook zijn de koffiecups aardig prijzig maar dat neemt niet weg dat je dan wel een echt overheerlijk bakje koffie hebt waar je jezelf of andere gezinsleden echt even op kunt trakteren!

nijntje06 19-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ook wij testen de Nespresso Magimix La M110, wij hebben de zilveren kleur. Het is een compact apparaat dat er modern uitziet. De gebruiksaanwijzing is klantvriendelijk en gemakkelijk te lezen. Mijn man is een echte koffieliefhebber en riep meteen al na het eerste kopje Lungo Koffie:"dit apparaat gaan we houden". De koffie smaakt goed, je kunt kiezen uit verschillende smaken en hoeveelheden. Wil je een kop koffie of espresso? Handig schoon te maken, onderdelen kunnen in de vaatwasser. Nadeel is het geluid dat het apparaat maakt wanneer de koffie gezet wordt. En de cups zijn alleen in een groot warenhuis en op internet te verkrijgen.

dwarfke 18-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ook ik doe mee aan een trnd project en mag de expressomachine en natuurlijk de koffie testen. De machine heeft een compact formaat en is erg gebruikersvriendelijk en heeft een stoer design (ik heb een rode). Er is een opvangbakje voor de cups, dat makkelijk te reinigen is. een grote mok is er ook makkelijk onder te plaatsen vanwege het opklapbare lekbakje..

Erg belangrijk de koffie is heerlijk met voldoende keuze en makkelijk te verkrijgen over het internet!!

2 Nadelen: waterreservoir is aan de kleine kant en de machine maakt veel herrie.

18-4-2013 dwarfke

Shopaholic63 16-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ik was een van de gelukkigen die de Nespresso Magimix Pixie mocht testen i.o.v. trnd.nl,er is een enorme keuze uit verschillende smaken en sterktes, duis voor ieder wat wils.
Voordelen van het apparaat: het leuke design, klein maar fijn en
de makkelijke werking van de machine, nadeel is inderdaad de herrie die het apparaatje maakt maar dat zal te maken hebben met de hoge druk waarmee de koffie erdoor geperst wordt.Het andere nadeel vind
ik toch wel de prijs van de cups.

Annediaz 16-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ik test momenteel de Nespresso Pixie van Magimix via TRND. Wat het gemak en mogelijkheden betreft is het een super apparaatje. Ook is hij makkelijk in gebruik. Ikzelf ben niet zo gek op de smaak, het is me iets te "waterig" maar ben dan ook een echte espresso liefhebber met volle aroma's. Ik wilde hem dus ook terug sturen totdat mijn man gisteren aangaf dat hij de Decafe variaties wel fijn vindt voor s'avonds. We waren gestopt met koffie drinken in de avond omdat we er slechter van sliepen. Een bakkie thee is een goeie oplossing maar wel minder lekker. Nu hij met de Pixie dus makkelijk 1 kopje cafeine vrij kan maken wilde hij hem wel houden en gaan gebruiken. Ik ben dus in dubio.
Als je makkelijk koffie wilt zetten voor een goeie smaak kan ik je dit aanbevelen (veel beter dan die slootwater pads van een ander merk) Als je een zeur bent op gebied van koffie en wil je alleen het beste, dan is het m niet.

Zonkabouter 10-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ik vind de Pixie een fijne Nespressomachine, mooi compact, zeer gemakkelijk in gebruik en onderhoud, koffie komt er echt goed warm uit. Kan echt geen nadeel bedenken, behalve misschien het geluid wat de machine maakt, maar zo erg is dat nou ook weer niet. Kortom, ben er heel blij mee! Ik mocht het apparaat testen dankzijn trnd maar ik ben absoluut om en ga 'm zeker houden c.q. kopen. Aanrader!

Tonie13 02-04-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ik doe mee aan een onderzoek van trnd. Het apparaat is mooi en compact. De koffie smaakt goed maar de mogelijkheden zijn beperkt tot alleen zwarte koffie. Jammer. Je kunt er wel wat bijkopen, maar dat vind ik niet handig. Verder maakt het apparaat veel lawaai bij gebruik en dat is in de ochtend niet zo fijn.

x-raydude 24-03-2013
Geschreven voor: Magimix M110

Ik was driftig opzoek naar een krups nespresso machine omdat ik meende dat dit de betere was. Uiteindelijk bleek magimix ook bij de grondlegger van dit soort apparaten te horen dus ik was om. Heerlijk klein apparaatje wat degelijk overkomt. Sinds ik deze in de keuken heb drink ik meer koffie. Het is ook zo gezet. Wel komt er aanzienlijk meer geluid uit dan mijn Braun filtermachine maar na 20sec is het weer stil. Ideaal is ook dat het apparaat vanzelf weer uitgaat. Lekbak en cup opvang zijn makkelijk te legen. Water reservoir is zo gevuld en op zijn plaats gezet. Dankzij cashback aktie Nespresso en Mediamarkt btw weg ermee zeer gunstig aangekocht. Ik ben tevreden.